خانوما

بادام زمینی و میوه خشک در بارداری خوبه؟؟؟

۲۳ پاسخ

میوه خشک قندش خیلی بالاست میوه تازه بهتره که مصرف بشه

بادام زمینی عالیه کره‌اشم واسه وزن گیری خوبه
میوه خشک خیلی جالب نیست در صورتی که میوه تازه باشه
قندشم بالاتر از میوه طبیعی هست

بادام زمینی ممکنه حساسیت بیاره واس جنین..میوه خشک خوبه من همیشه مبخورم

بادوم زمینی برای تیروئید کم کار خوب نیست.. انشالله که سالم باشی

نه عزیزم ممکنه به بادوم زمینی حساسیت بدی مثل من و کبدتم امزیمش بره بالا و خارش بیفتی. میوه خشک میگن قندش بالاست اطلاع وقیق ندارم خودمیوه هن نباید بیشتر از ۳ واحد مصرف کنی

عالیع ...🫡

بادام زمینی و کره بادوم زمینی اگر تیرویید ندارین خوبه
میوه خشک قندش بالاست کم مصرف کنین

به اندازه هر چیزی بخوری مشکلی نیست گلم هر چیزی حتی باردار هم نباشی زیاده روی کنی مریض میشی

عالیه من که کلی خوردم

بادام درختی بهتره میوه خشکم قندش بالاس کم استفاده کن

والله من رو دخترم بادام زمینی اول بارداری تا آخرش میخوردم نمیدونستم واقعا آلرژی میاره تا اون روز فهمیدم خواستم بادام زمینی بخرم مرده گفت بارداری گفتم بله گفت نخور باعث آلرژی وحساسیت برا بچه میشه یادم افتاد گفتم رو دخترم زباد میخوردم میگم بدنیا اومد آلرژی داشت دیگه نخو ردم

چ ربطی داره

بادام زمینی اگه تیروئید دارید خیر

خواهر جان تو که دیگه یه پا استاد شدی الان ۳۸ هفته ای

بادام زمینی زیادش خوب نیست ولی بادام درختی عالیه

بادوم‌ زمینی که عالیه

بادوم خیلی خوبه هم برای وزن هم هوش

میوه خشک میگن قندش بالاست طبیعی خیلی بهتره

بادام زمینی نه

بادام زمینی ک عالیه ولی اگه دیابت داری میوه تازه بهتر از میوه خشکه

اره بخور خوبه

همه چی خوبه بخور

عالیع

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولوم مامان فرشته کوچولوم ۵ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۳ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد