۱۱ پاسخ

تا اخرش باهامون هست مصرف میوه و سبزیتو ببر بالا کلا فیبر زیاد بخور الو و البالو و انجیر خییس کن بخور شیر بخور بهتر میتونی کنترلش کنی

روغن زیتون
انجیر خیسونده
روغن بادام شیرین
اب فراوان


من ک تو حالت عادی دارم😮‍💨

بدتر میشه بهتر نمیشه

من كه اوايلش درگير بودم جورى كه ديگه از درد نميتونستم راه برم ولى بعدش از ١٢،١٣ هفته به بعد خوب شدم از وقتى كه فوليك اسيد ديگه نخوردم

خوب نمیشه باید طوری باهاش تا کنی که موندگار نشه و دفعت مرتب باشه

تا آخر هست بایدهروز روتین خوراکی داشته باشی

تا اخرش

وای منم دارم کاش خوب شههه🥲

واقعا گرفتار شدم من از همین اول کاری دارم

باید کنترلش کنی فک نکنم خوب بشه سعی کن تغذیتو عوض کنی منم درگیرشم مصرف ابو میوه آلوخشک و انجیر

تا آخرش هست 😂

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️❤️ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه سومی مامان جوجه سومی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا✨ و تو دلی♥️ مامان آریا✨ و تو دلی♥️ ۲ سالگی
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته پانزدهم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ودوم بارداری