۲ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفتن مشکلی نداره و فقط شکم و پهلوهاتون را با ی شال نه خیلی سفت و نه خیبلی شل ببندید

عزیزم برای منم همینطور میشه کلا شکمم بعضی اوقات گرفتگی داره تیر میشه زیر دلم پهلوهام درد میگیره نمیدونم خطر داره یا نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته هفدهم بارداری