اسم ترلان قشنگه؟

۹ پاسخ

نه ب نظرم قشنگ نیس

من‌دوست ندارم زیاد

خیلی قدیمی البته سلیقه ای

سلیقه ایه ولی بنظرم قدیمیه

خیلی قدیمیه ب نظرم
دختر عمو مامانم 50 سالشه گذاشته یاد اون افتادم اما عزیزم مهم اونی ک ب دلت بشینه همه سلیقه ها متفاوته
شاید اسمی ک من انتخاب کردم برای تو خوب نباشه هر کس سلیقه داره ببین چی ب دلت اومده همونو بزار

یکم قدیمی شده ولی سلیقه ایی هست عزیزم

اره قشنگه

بله قشنگه♥️

آره خیلی قشنگه
اسم گونش و گونل هم هست
آتریسا و عطرین

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان آرتا 🩵 مامان آرتا 🩵 ۵ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۵ ماهگی