خانوما من ضربان قلب بچم یکم بالا هست چیکار کنم؟

۳ پاسخ

نگران نباش عزیزم برای من 179 بود . بعد اومد پایین . البته اون موقع دکتر نگفت ک ضربانش بالاست. چت جی بی تی ک زده بودم گفته بود تا 185 طبیعیه . هفتت ک بره بالا میاد پایین

چنده مگه

چرا اینطوری میشه ؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین 🐣🩵 مامان امیرحسین 🐣🩵 ۹ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری