میدونم چقد سخته بدترین حرفی ک دکترمیتونه بزنه ب یه مادرهمینه من ک دنیا روم اوارشد . توک ضربان داره فقط یکم ضعیفه دکترراهنماییت میکنه چی بخوری بهترمیشه ناراحتی نکن
نگران نباش جانم عزیزم خدا خودش داده خودشم مراقبت میکنه ولی استرس الانت سمه میدونم چقدداری اذییت میشی هزارفکرو خیال توذهنته . شایدهمون لحظه راه چیزی کاری کردی بچه قلبش ضعیف زده
وقتی میزنه ضعیف
شاید دیر تشکیل شده و شناساییش براش تو سونو سخت بوده
نگران نباش
فکرای بد نکن اصلا
زمان بده به خودت و جنبنت
بچها از استرس ناراحتی نمیتونم جواب همه رو بدم فقط برام دعا کنید میرم ی سونوگرافی دیگ شاید دستگاه اینجا درست نگه اخه شب قبلم من ی بحث با همسرم پیش اومد خیلی اعصاب خورد بود گریع کردم 😭😭😭💔💔الانم رفتم سونوگرافی گف قلبش ضعیف شده دارم سکته میکنم خدا بهم رحم کنه اخه من هفته پیش رفتم گف قلب نی نی م خوبه
یک هفته دیگه سونو برو
انشالله ضربان ش نرمال میشه
عزیزم من ۶هفته رفتم گفت خیلی ضعیف دیروز ۸هفته و یک روزم بود رفتم گفت همچیش عالی ضربانشم ۱۶۵بودم هفته ی ۶که رفته بودم ۱۱۱بود
تازه تشکیل شده از اونه
ضربان چنده
برا بچه منمـ همین بود💔..
ایشالاهیچی نیست بسپار دست همون خدایی که حافظ همه چیز تودنیاست..
عزیزم نگران نباش.احتمال خیلی زیاد قلب تازه تشکیل شده ک ضربانش ضعیفه
انشااا.. خوب میشه
تامیتونی توت فرنگی بخور عالیه برای قلب بچه
خدابزرگه گلم استراحت کن فقط ببین چه چیزای خوبه بخور
عزیزم هفته دیگه برو قلبش بهتر میزنه الان زوده
دو هفته دیگه تکرار کن سونو قلبو
خیلی ها اینجوری میشن نترس با استراحتو دارو ساک میره بالا
هفت هفته زود رفتی نگراننباش
ببین هنوز ۸ هفته نشدی خرما با گردو بخور و اینکه ساک بارداریت پایین متاسفانه خطر سقط داری بااااااید استراحت مطلق بشی بری دکتر شیاف بده جنین بره بالا
استرس نداشته باش انشاالله هیچی نیس
برو دکتر بهت میگه چیکارکنی
نگف چنده ضربان قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.