۷ پاسخ

مال من طبق انتی 19 هفته و دو روزم ولی طبق انومالی 18 هفته و 4 روزم نمیدونم کدومش درسته

من چی بگم استراحت مطلقم سه ماه اول دارم لحظه شماری میکنم که بگذره این دوماه 😭نمیگذره اصلا

بدون نت زندگی زهر مار شده بهم انگار🫠

باید با انتی پیش بری عزیزم

والا تو سونو انتی
و سونو قلب فرق داره منم نمیدونم کدومش درست

خودتو بزن بیخیالی یا فیلم و سریال ببین تا بگذره

عزیزم چرا بالا زدع 14هفته هستی

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی