۷ پاسخ

خیلی کم زعفران بریز که هوسه فقط بیوفته 😂

اره عزیزم بخور نوش جون

آره بابا من صدبار خوردم ، اون زعفرونی که میگن غلیظ و دم کشیده است که خالی بخوری

اره طوری نیست

هیچی‌نمیشه اصلا نترس
دکتر گفت زعفرونو برندار دم کن سر بکشی اونم تازه اوایلش

اره من هر هفته درست میکنم از اول بارداری
ته چینم خیلی خوردم تا حالا

سلام بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد