۵ پاسخ

پول عزیزم ۱۵ تا ۲۵ دسمزد میگیرن سی تومنم پول بیمارستان میشه خیلی شیک میری سزارین

پول باید بدی

ی سوال چرا سزارین بشی ،اون همه خون بره ازت شکمت هفت پردش پاره بشه والا ک طبیعی بهتره سزارین اگ مشکلی نداشته باشی بخدا فق ظلمه ک ب خودت میکنی

با پول 😄

دکتر چرا نکنه؟ مگه پول اضافی نمیگیره سزارینت کنه؟ این چ وضعیه شاید یکی از طبیعی میترسه

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان نورا👶 مامان نورا👶 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد