ماماناکدوخورشی چجوری میدین ب بچهاتون؟؟

۴ پاسخ

تو سوپ میریزم

هم سوپ میریزم هم آب پز میکنم با سیب زمینی هویج بهش میدم

تو غذاش میریزم. میپزه. با پشت چنگال له میکنم. اتفاقا دوس داره

اگه منظورت همون کدو سبزه من با گوجه پوره میکنم میدم. تو سوپش میریزم. با اینکه بدمزست پسرم دوست داره 😑

سوال های مرتبط

مامان گیسو۴۰۳  آهو۴۰۴ مامان گیسو۴۰۳ آهو۴۰۴ ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان موعود مامان موعود ۱۶ ماهگی
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان النا👩‍👧 مامان النا👩‍👧 ۱ سالگی
مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی