شیرموز بیرونی ب بچهاتون میدین؟

۵ پاسخ

نه و سعی میکنم بعد دو سال اگر خودش اشتیاق داشت بدم اگر نه تا زمانی ک بتونم کنترل کنم و مهد نره و دست دوستاش نبینه نمیدم....... البته اگررررر اطرافیان همه چی دون بذارن😏

والا حقیقت من دو سه بار تا حالا دادم اما مامانم گفت دیگه نده مگه می‌داشت بخورم گریه جیبغ ک ب منم بده منم با قاشق کوچولو دو سه تا میدادم

نه اولا آشغالن
دومم من تجربه شده هرچی به پسرم دادن مضر بود و پسر عتیقه مم اونارو ببینه غذا نمیخوره
دخترمو به هیچ عنوان خوراکی و آبمیوه هایی بیروت نمیدم

حدالامکان نه

زیر یکسال نه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان زهرا و علی مامان زهرا و علی ۲ سالگی
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی
مامان قَندَک🐣 مامان قَندَک🐣 ۱۵ ماهگی
مامان جیگیلی خانم مامان جیگیلی خانم ۱ سالگی
مامان مامان نیهان مامان مامان نیهان ۱ سالگی