سلام خانوما سرویکس ۳۱ خیلی کم؟؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم منم ۳۱ بودم رعایت باید بکنیم خطرناک نیست لب مرزه

من ۳۲ بودم دکتر گفت خوبه

اگ پایین نیاد خوبه

خوبه ولی رعایت کن پایین تر نیاد

میگن بالای۳۰ایده هاله

من۳۲بودم استراحت کردم شد۳۵

منم ۳۱ بود هم انومالی هم ۲۲ هفته دیگ حالا پناه برخدا برم این هفته بییینم چجوریه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیستم بارداری
مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی