۱۰ پاسخ

شیر سرد بخور

عسل بخور

من ک هیچی نمیخورم هیچوقت وایمیستم خودش آروم شه هیچوقت هم قرص معده نخوردم

ماست خنک بخور

یه قاشق چایخوری عسل بخور عزیزم

من کمی عرق نعنامیخوردم تو بارداری
و اینک ماستم میخورد ولی لعنت ب معده درد چقد اذییت شدم

چایی نبات یکم ابلیمو بخور شاید خوب شد

عرق نعنا بریز ت اب ی قاشق
یا دو قاشق بخور

شیر کم چرب بخور خنک باشه

من عرق نعنا میخورم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 روزهای ابتدایی تولد