سلام عزیزان
چیکار کنم شیرم زیاد بشه ؟

۵ پاسخ

قرص لاکتاول، پودر گالاکتومید قطره شیرافزا ،انیسون شیرین،قرص دومپریدون هر ۸ساعت و مک زدن نوزاد.خوشبحالت من بچم سینمو نمیگیره

لاکتاول ماهی .مرغ.پودر لیدی میل.دمنوش رازیانه .دمنوش بابونه

قرص لاکتاول هم هست که اونم عصاره همین رازیانه است
و من شنیدم کاپوچینو هم شیرو زیاد میکنه
و همچنین عدس و زیره

سوپ و خورشت سبزی و ماست هم بریز تو آب بخور عالیه

سلام اگ کوچولوت حساسیت نداره رازیانه بخور

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان دُردونه🤱🏻 مامان دُردونه🤱🏻 ۸ ماهگی
مامان علیسان💙🐻 مامان علیسان💙🐻 ۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی‌وامیر مامان امیرعلی‌وامیر ۹ ماهگی