۲ پاسخ

عزیزم منم بارداری قبلیم تو 6 هفته رشدش متوقف شده بود رفتم ازمایش ژنتیک دادم ترومبوفیلی داشتم یعنی بدن در زمان بارداری تمایل به لخته شدن خون داره.الان از اقدام آسپرین میخوردم .به محض مثبت شدن ازمایش هم آسپرین و هم امپول انوکساپارین میزنم.تو عامیانه بهش میگن غلظت خون

هیچی عزیزم.
دنبال دلیلش نگرد پیدا نمیکنی.
اینو کسی داره بهت میگه که چند ماه دنبال دلیلش بود.واقعا هیییییچ دلیل قطعی نداره که بتونی بفهمی.و دوم اینکه قرار نیست حتما دوباره تکرار بشه.

سوال های مرتبط

فری فری قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری