خانما نظرتون راجب اسم شاهان میگین؟؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم وقتی دیگه انتخابش کردی و دوسش داری نظر بقیه دودلت میکنه فقط

شاهان خیلی قشنگه ولی خیلی زیاد شده
منم میخاستم بزارم شاهان ، عاشق اسم شاهانم ولی دیدم خیلی زیاده نذاشتم

اسم اصیل و ایرانی و پرابهتیه،منم میذارم شاهان،میگن زیادشده خب شده باشه قشنگه ک زیاده خوب نباشه ک زیادنمیشه.مهم اینه ک درآینده بچم راضی باشه ازاسمش توکشورزیاده توفامیل ما ک نیس،حتمامیذارمش

خیلی اسم قشنگیه منم دوس داشتم بزاذم همسرم رضایت نداد😒

دکترم به منم پیشنهاد این اسم رو داد گف بزار شاهان.هنوز موندم چی بزارم اسمشو

خز شده

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی