خیلی قشنگه خیلی دوستش دارم شاید منم باوان بزارم
با احترام
نه
قشنگه ولی مورد پسند من نیست
البته شاید برا لهجه و زبان شما راحت باشه تلفظش اگه زبان و لهجه متفاوتی دارین
تلفظش سخته
ب نظرم قشنگه😍.
قشنگه من این اسمو دوست داشتم واقعا اسم کردی هم هست
سخته تلفظش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.