۴ پاسخ

ارع بابا بخور تازه مقویه نارگیل و نخود شکره ضرر نداره

اره عزیزم بخور من تازه قهوه سیاه هم میخوردم

الان ديگه بخور مشكلى نداره

آره میشه خورد ولی مادرشوهر من بادیون میزنه داخلش نمیشه توی بارداری خورد

سوال های مرتبط

مامان نلین خانم

🤰🏼 مامان نلین خانم 🤰🏼 ۹ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد