بچها شما ها تا چه تایمی فولیک اسیک مصرف کردین؟؟؟

۸ پاسخ

تا ۱۵ هفته

مرسی عزیزم♥️

من ۱۳

من هنوزم میخورم

شونزده هفته قط کردم بقیه قرص هارو شروع کردم

شونزده هفتگی گفتن دیگه نخور
بجاش مولتی ویتامین بخور

تا شونزده هفته باید مصرف شه بعدش بهت مولتی ویتامین میدن

شونزده هفتگی

سوال های مرتبط

مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان آرن مامان آرن هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری