۱۴ پاسخ

یاخدابااین اوضاع بچه ی دوم کلن کنسله

من سایز ۴ دیروز از امیران خریدم ۳۳۰ هزارتومن

خیلی گرون شده خدایا به داد برس

میگفتم گرون میخاد بشه خانوما جبهه میگرفتن

از دیجیکالا و ترب بگیر هنوز ارزونه شوهر من ۱۰تا خرید 😂😂دیدیم گرون شده

من که کهنه میکنم از پس پوشک بر نمیام 😔😔

یاااا خودخداااااا

من هفته پیش گرفتم ۶۷۰

حالا اینارو نگاه کن چجوری انبار میکنن بعد به این کارشون افتخارم میکنن

تصویر

مولفیکس دیشب گرفتیم به قیمت قبل، فروشنده گفت دفعه ی بعد حدودا دو برابر میشه قیمتش 😖

از ترب بگیر

بله لعنت بهشون ب

من خریدم مولفیکس سایز۵. ۶۰۰ تومن🫤😐

اره گرون شده ما دیروز یه بسته گرفتیم گفت دفعه بعد 700

سوال های مرتبط

مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی