بچه ها میوه ی به تو بارداری خوبه
تهوع رو کم میکنه؟

۹ پاسخ

میوه به بااینکه خوردنش واسه من سخته ولی عالیع

تهوع رو نميدونم ولي خيلي خوب و مفيده حتما بخور

برای تهوع کاری نمیکنه ولی خوبه
بپز بخور

خوبه عزیزم اما یبوست میاره اگه خیلی میخوری بپز
واسه تهوع هم لیمو ترش بو کن وهمراه آبت چندقطره بخور خیلی کمکت میکنه

خوبه ولی اگه یبوست داری مراقب باش زیاد نخوری

بله خوبه اگه دوست داری بخور میگن برا تهوع خوبه

بستنی بخور تهوعت کم میشه

میوه به تو بارداری واسه روشن کننده پوست جنین خوبه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری