میشه راهنمایی کنید چیکار کنم که شیرم زیاد بشه؟

۱۱ پاسخ

آبگوشت با گوشت گوسفندی بدون رب و حبوبات
به شدت موثره

منم دقیقا همین مشکل و داشتم و دارم الان ۴۰‌رور گذشته دخترم وزن نمی‌گرفت از ۳۰ روزگی بهش شیر خشک میدم تازه داره وزن میگیره ولی شیرم نمیاد گ زیاد بخوره سینه هام شله شله هر کاری هم میکنم زیاد نمیشه هم قرص خوردم هم غذایی زیاد کردم ولی فایده نداره دخترمم جدیدا دیگ موقع سینمو خوردن حرص میزنخ‌نمیخوره شیشه شیر و راحت میگیره

رازیانه دم کن بخور

قطره شیر افزا بخر

اولشه
تا چند روز دیگه زیاد میشه نگران نباش

قرص شیر افزا هم بخور

سینتو بده بمکه نگو شیر نداره اون مکیدن باعث میشه سینت تحریک بشه مال من با این راهکار بعداز سه روز شیر اومد

هر ۱۲ ساعت یه دونه لاکتاول به همراه یه کپسول شیرافرای گل دارو بخور

قرص لاکتاول بخور

قرص شیر افزا

دلستر. مایعات فراوان

سوال های مرتبط

مامان ویهان عشق من مامان ویهان عشق من ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان محمدرسول مامان محمدرسول ۱۰ ماهگی
مامان 🌹 رز مامان 🌹 رز ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی