۳ پاسخ

ای جان منم همینجوری بودم ولی اصلا استرس نگیر انشاالله میگذره و خیلی حس خوبیه بچه ای خودتو بغل بگیری

اتفاقا من دارم روز شماری میکنم که زودتر برسه 🙂

خدابزرگه خودش کمکمون میکنه؟

سوال های مرتبط