سزارین با بی حسی خیلی لذت بخشه اصلا استرس نداشته باش فقط سعی کن لحظه به لحظش لذت ببری
اها انشالله به دل خوش
منم اگه دکتر قبول کنه نامه رو۲۷بده 🥰
خاهش عزیزم
راستی وزن نینیت چنده ک این موقع سز میکنه چون معمولا38هفته خوردی سز میکنن منم امروز قرار برم ببینم برا کی تاریخ میزنه ب نظرت بستگی ب وزن نی نی داره یا نع
اها بسلامتی عزیزم
سلام من ک خیلی ذوق دارم اصلا نع درد سزارین برام مهمه نع بقیه چیزا فقط میخام هرچی زودتر بچمو ببینم🥹برا شما ک هشت روز مونده برا چند هفته زده ک سز شی
منم همینم عزیزم
۳۰ خرداد زایمانم هست
خیلی هیجان و استرسم زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.