خانما جنسیت از هفته ی چندم معلوم میشه صدرصدش؟

۶ پاسخ

۱۶ هفته

عزیزم جنسیت از طریق ازمایش خون ساده هم تشخیص داده میشه درست هشت هفته .درستم هسش
سلفری ن هاااا ..من رفتم فقط برا جنسیت ازم خون گرفتن سروز بعدش جنسیت رو گفتن..
إنتی هم اگه دکتر خوب باشه صددرصد متوجه میشه. آنومالی هم ک دیگه صددرصده دیه

انومالی دقیقا آن تی چون جنین رشد نکرده احتمال خطا هست

از هفته ۱۲ تشکیل میشه
ولی از ۱۴هفته ب بعد مشخص میشه فک کنم

از هفته۱۲ ان تی احتمالی بهت میگن بعضیا ولی صدرصدی باید تا۱۷ هفته صبر کنی

۱۸ هفته انومالی انتی احتمال

سوال های مرتبط

مامان پناه💖🎀 مامان پناه💖🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان انیسا مامان انیسا هفته پانزدهم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام کوچولو💙 مامان آرسام کوچولو💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقم مامان فندقم هفته پانزدهم بارداری
مامان توت‌فرنگی🍓🍼 مامان توت‌فرنگی🍓🍼 هفته چهاردهم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری