۶ پاسخ

من همه سونوهام پیش نظری رفتم

عزیزم من ۱۶ هفته رفتم واقعا ایشون عالی و خوش اخلاق هستن

آره من رفتم عالیه

اره منم رفتم پیشش

من نرفتم ولی میگن خوبه

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری