مامانا ۳۶.۶تب حساب میشه

۵ پاسخ

نه
٣٧/٥ به بالا تب

نه ۳۷.۵ب بعد فک کنم تب حساب شه

چشم مرسی

نه عزیزم ولی مراقب باش

نه.....

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۴ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۱ سالگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی