دوستان سرارین با بیهوشی بهتره یا بی حسی؟؟

۱۲ پاسخ

بنظرم بی حسی چون هوشیاری بچت ب دنیامیاد صدای گریه شومیشنوی میذاره روسینت حسش میکنی خ لحظه قشنگیه

من بچه اولم بی حس شدم ولی برش و فهمیدم سریع بیهوشم کردن از الان ترس اینو دارم که ۳ روز دیگه زایمانمه میخا چطور بشم

هیچی رو متوجه نمیشی فقط میبینی و بهترین حس دنیا رو تجربه میکنی نترس

بی حسی
قشنگ ترین لحظه دنیاست ک بچه تو میارن کنارت میبینی صداشو میشنوی
حیفه اون موقع بیهوش باشی و هیچی یادت نیاد

بیهوشی خیلی خوبه یعنی عالیه اما بعدش ممکنه عوارض بده مثلا من از عوارضش کیسه صفرام پراز سنگ شد
ممکنم هست ک دکترای بیهوشی خیلی سخت قبول کنن

بیهوشی خییلی بهتره

بیهوشی عالیه دکتر بیهوشی من تو اتاق عمل گفت خودت چی میخای منم گفتم بیهوشی و قبول کرد

بی حسی

خواهرم ۷ ماه پیش سز شد بیهوش کردن به اختیار خودش
ولی من گفتم گفتن نه
و منم اصلا نترسیدم خیلی خوب بود

بی حسی

بی حس

بیهوش نمیکنن جدیدن همش بی حسی

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان کوچک🤱 مامان کوچک🤱 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد