۸ پاسخ

ن نمیره ولی مزش فوق العاده داغونتر میشه

اگه خیلی زیاد دماش باشه اره

نباید جوش باشه بیشتر از 45 درجه باشه خاصیتش می‌ره بزار ولرم بشه بعد بریز روش نوشته ک

اب سرد خوشمزه تره که من اصلا نمیتونم نه با اب جوش بخورم نه اب ولرم

جوش نباشه سردهم نباشه نیمه گرم مثل دمای شیرخشک بچه یکمی گرم ترک

با آب‌جوش فک نکنم جالب بشه
شیر بهتر نیس؟

با اب جوش سرد شده باید بخوری

نه نمیره

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان ❤️مهرا❤️ مامان ❤️مهرا❤️ هفته سی‌وششم بارداری