واکسن ۱۸ ماهگی سخته؟

۱۷ پاسخ

تا الان که بخیر گذشته
صب زدم

نه مثل بقیه ی واکسن ها و اصلا اون غولی که ازش ساختن نیست منم الکی استرس کشیدم

من هنوز ۲۳ ام باید بچم بزنه🥲
خدا میدونه چطوری باشه😕

من فردا میزنم به امید خدا 😥😥😥

ن اصلا

چند ماه استرسشو داشم اما اونقدر ها هم سخت نیود که میگفتن

بین عزیزم مث اینکه برای هر بچه متفاوته با توجه ب تجربه بقیه مامانا اینو میگم
برای پسرم صب که واکسن زد ظهر خابید بیدار شد پاش درد میکرد نمیتونست راه بره ۴ساعتی شربتو دادم بهش دردش خوب میشد راه می‌رفت ۷شب تبش شروع شد که خداروشکر کنترل میشد با استامینوفن شب اول کاملا مراقبش بودم و مدام چک میکردم و سر وقت شربتو میدادم روز دوم تب نداشت دیگ یکم پا درد داشت که اونم زیاد اذیت نمیشد

شب اولش سخته دیگه مرتب چکش کن. پاشون هم که درد میگیره لنگ میزنن . بامزه میشن🤣

من دیروز زدم از قبلیا هم راحتتر بود انقدر که میگفتن سخته استرس داشتم

برای ما که اره امروز زدم دخترم تب رو ۳۸ و نیم نمیتونه راه بره از صبح یه قدم نرفته

استامین چهار ساعتی بده ن

روز اول سخت بود تب کیکرد فرداش هم تا غروب یکم تب میکرد اما درد نداشت دیگه من هم قطره میدادم هم شیاف میزاشتم تا میومد پایین

برا ما سخت بود تب میکرد راه نمیتونست بره گریه میکرد همش بغل میخواست من کمکی مامانم و آجیمو داشتم

نه اصلا
از بقیه راحتتره

برا پسر من روز اولش سخت بود

نه بخدا

نه اونقدر که میگفتن بهداشت به من گفت مثل واکسن‌های قبلی. اگه قبلیا براش سخته اینم هست اگه نه اینم زیاد سخت نیست. دختر من فقط شب اول تب کرد به بعدش اوکی بود.

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان دلی و دلا مامان دلی و دلا ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی
مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان مو طلایی مامان مو طلایی ۲ سالگی