۶ پاسخ

من یک بچه مو ک الان کلاس سوم ۳۵ هفته بدنیا آمد ۶ روز دستگاه بود

این پسر مو با آمپول بتا ۳۷ هفته بدنیا آمد دستگاه نرفت

برو بستری شو تحت نظر باش چند روز ، برا منم گفتن دردای زایمانت شروع شده ۳۴ هفته بودم ولی فرداش بهترشدم دوهفته بستری موندم ۳۶ هفته زایمان کردم

ارع دوستم رفت دستگاه

خواهر من تو ۱روز رفتع بوذ تو ماه نهم بچش اومد دستگام نرفت

من ۳۲ هفته دو قلو هم دیدم زایمان کرده

همسایمون دوقلو ۳۵ زایمان کرد یکیش دستگاه رفت چند روز

سوال های مرتبط