۱۷ هفته شدم بالاخره، کی برم آنومالی؟ ازمایش هم داره؟

۸ پاسخ

من ۱۷و۵ روز رفتم.ازمایش نداره

من ۱۸ هفته و ۱ روز نوبت کردم یعنی یکشنبه

همین الانم میتونی بری
من سر دو تا بچه اولم ۱۶ هفته و‌سه روز رفتم الحمدلله همه چیز اوکی بود

۱۸ هفته و چند روز

۱۸ هفته بری بهتره یکی دو روز این ور اون ور اشکال نداره

تو ١٨ هفتگي برو اره ازمايش هم داره

۱۸ هفته و ۲،۳ روز بهترین زمانشه

۱۸ هفته ۲ روز

سوال های مرتبط

مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری