۳ پاسخ

قسمت و تقدیر هر کسی رو خدا براش در نظر گرفته ... همش تقدیر و خواست خداست ..من ک راضیم به هر چی خواست و نخواست برام

دوست من۔بچہ ے یہ ھفتہ ایشو ھمےچند روز دست دادہ
خیلے غمگینموووون کردددددہ۔خیلے براااش سختہ بپذیرہ

از من به تو نصیحت ،اینجور پیامارو تحت هیچ شرایطی نخون

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی