صبحونه چی خوردین؟؟😁😁

۲۲ پاسخ

قرص تیروئید با آب 😂

نون پنیر خیار / خرما

من تخم مرغ ابپز

تخم مرغ آپز و شیر و خرما

حالت تهوع دارم هیچی😭😭

من میخوام جات خالی تخمرغ اپز بخورم

نون پنیر

سرشیر

ناشتا شیر و خرما . صبحانه تخم مرغ 😂

بعد قرص تیرویید میخوام برم نیمرو شویدی با پنیر و گردو و سیر خام بخورم 😋

فعلا یه دونه به😆

هیچی اومدم ازمایش بتا
میشد صبحونه بخورما ولی میل نداشتم

یکم فرنی ولی حالم بد شد😭 چرا این تهوع ها تموم نمیشه

هنوز نخوردم ولی چای سبز و نعنا فلفلی با عسل و سیاه دونه

گردو پنیر وبعد دوقاشق شربت ضد اسید با یه لیوان اب

من هنوز هیچی از گلودرد هیچی از گلوم پایین نمیره

منم تهوع واستفراغ دارم هیچی نمیتونم یخورم

سیب 🥰

سه روزه هیچی نخوردم از تهوع دارم میمیرم

موز

مثل همیشه کره بادام زمینی با عسل🙁

هیچی گشنه ام

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری