صبحونه چی خوردین؟😁😁

۲۱ پاسخ

نون و پنیر گردو
با یه لیوان چایی

حلوا و شیره انگور

پنیر و گردو

صبح زود ساعت هفت همراه همسر نیمرو الان کره عسل 😂🤦🏻‍♀️

تازه بلند شدم تو جاممم

خامه و مربا با چایی😍

یه لیوان شیر خنک

همین الان عسل با بربری 😁

تخم مرغ و یه استکان چایی، بادوم هم خیس میدم یه کم نرم شه بخورم
نمیتونم زیاد چیزی بخورم

نیمرو

توموموخ

همش دنبال یک مزه خاص میگردم ولی نمیدونم چی میخام

تخم مرغ ابپز

تو برنامم کره بادم زمینی دارم شاید تخم مرغ بخورم😂

هنوز هیچی میلم نمی‌کشه

تخم مرغ

زهر مار😞

عدسی جات خالی

لقمه پنیرگردو

همین الان خوردم پنیر و گردو😁

هیچی میلم نیست

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری