سرماخوردم،کمی آبریزشوگلودرددارم،چی بخورم

۵ پاسخ

برو دکتر ببینه عفونت نداشته باشی‌.

فقط مایعات بخور و سوپ و شلغم، منم تازه خوب شدم

با شربت دیفن هیدرامین قرقره کن ولی نخورش،مرکبات،شلغم،آب سیب خیلی بخور انشالله زود خوب بشی

آب نمک قرقره کن و مایعات گرم بخور

لباس بچه میفروشم و انواع وسایل های کاربردی سیسمونی روبیکا سر بزن avinashap11 روبیکا پیام بدین

سوال های مرتبط

مامان آرهان و فندق مامان آرهان و فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی