در حال پیاده روی ....

۳ پاسخ

منو تو از زایمان نیستیم انگار🤣
منک امروز رفتم سونو گف اگ اب دورش کم باشه ختم بارداری میدیم
رفتم شانسم ابش خوب بود
بعد گفتم من قندم بالا میره
برام ازمایش نوشت گف بگیر اگ بالا بود ختم میزنیم تا چهل هفته
دیگ نوشت قراره فردا یا پس فردا برم ازمایش
قبلش میخوام شیرینی بخورم ک بالا نشون بده زود ختم بزنن

بسلامتی عزیزم میخوای زایمان کنی؟
قرص وآمپول زدی؟

هنوز زایمان نکردی؟؟

سوال های مرتبط

مامان نور الهدی مامان نور الهدی ۲ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد