برای اسیدمعده چه غذاهایی خوبه بنظرتون؟

۶ پاسخ

شیر سرد بخور

اب خنک بخور

فعلابادوم هندی دارم بادومم تموم شد بگم بگیره پس

من با بادوم یکم بهترم گلم

من هنوز راه حلی واسش پیدا نکردم. یه بار چند تا بادوم خوردم بهتر شدم. میخوای امتحان کن

والا میوه هم کیوی وپرتقال وخیارک نمیشه😐فقط سیب

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقامربا💙👼🏻 مامان آقامربا💙👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری