۱۰ پاسخ

۳۸ هفته و ۴ روز

38هفته معمولاختم بارداری میدن

۳۷ به بعد کامله

اگه ۳۶ هفته به بعد دردت نگیره میتونی سزارین بشی اگه میخای سزارین بشی استراحت داشته باش که رحمت باز نشه

خودت میخواهی سزارین بشب

38 هفته و 4 روز

۳۸ هفته

به من دکتر گفت اخر 37 میشی سزارین البته امپول ریه رو زود میده بزنم

۳۸ هفته بهترین موقعس هم جنین کامل رشد کرده هم دهانه رحم هنوز باز نشده

۳۸ هفته به بعد

سوال های مرتبط