سلام مامانها
رفلاکس کی تموم میشه؟

۳ پاسخ

پسر من ۷ماهشه هنوز رفلاکس داره.دکتر گفت امکان داره تا ۸ماهگی ادامه داشته باشه😭

اوووف که بچه من ۷ ماهشه.تازه دکتر بهش فاموتیدین داده.چقدر هم خوب بود دستش درد نکنه

تو بچه های مختلف متفاوته یکی چند ماهگی یکی چندسالگی

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱ سالگی
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی