۵ پاسخ

اره من دیابت بارداری گرفتم و بخصوص نصفه شبا گلوم از تشنگی میسوزه

من ندارم ولی همش دهنم مثل چوب خشکه

من قند دارم همش تشنه ام

یکی از علائم چربی خون هم هست فکر کنم

من قند ندارم ولی همیشه تشنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری