سلام سزارین شدم چی بخورم شیرم زیاد بشه

۹ پاسخ

آب کله پاچه مخصوصا آب شیردان یا خودش عالیه بگو سوپ درست کنن برات پرررر هویج باشه .شیر خرما

رفتم سمنان

رفتی سمنان یا دامغان زایمان کردی عزیزم؟

بسلامتی عزیزم
بچه باید میک بزنه تاشیرت زیادشه

لاکتاول

پودر شیر افزار گالاکتومید

دلسترخوبه مایعات گرم زیادبخور کیسه اب گرم بزاررو سینه ات من قطره شیرافزاهم گرفتم

تو این هفته 34 سزارین شدی؟
خرما و گردو یا بادام، کمپوت آناناس و کمپوت انجیر، از این چیزا بخور

دلستر

سوال های مرتبط