۲ پاسخ

از هشت ماهگی ولی دکتر به من گفت ندم قند داره و اگر جایی بودم دسترسی نداشتم ناچار شدم موردی نداره

من با آب جوش قاطی میکنم میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱۷ ماهگی
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی