۳ پاسخ

من ک جرئت نمیکنم از الان شروع کنم

از ۳۸ به بعد شربت زعفرون عسل با غلظت چای کم رنگ هر روز میخوری بعد هر ۸ ساعت و ۶ ساعت یه قاشق و به تدریج بیشتر میخوری

گل گاو زبون خیلی خوبه
دمنوش گل مغربی هم همینطور
باید از همین ۳۷شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌وهشتم بارداری