نه عزیزم خیلی سنگین نیست فقط اولین روز حواست بیشتر باشه
ممکنه تب کنه
معمولا یکی از واکسنا اذیتیش بیشتره. اگه دو ماهگی اذیت شده این یکی سبکه براش
برای دختر منم خیلی خیلی سبکتر از دوماهگی بود، تبم نکرد
🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍
09931400960
وای پسر من چند روزه زدیم خیلی نق نقو شده 😫😫😫
نمیدونم به خاطر واکسن یا چی از روزی ک زدیم از همون ساعت اول اینجوری شد پدرمو در آورده
نه واسه دخترم ک عالی بود اصلا تب نکرد فقط روز اول بیقرار بود و خیلی درد داشت
وای ما هفته بعدداریم😢
من فقط بخاطرگریه ای که بهداشت میکنن ناراحتم🥺وگرنه مراقبتشوشده بیداربمونم تاصب میمونم مراقبت میکنم فقط گریه ای که میکنه ناراحت میشم خودمم گریه میکنم
واکسن ۴ماهگی دخترم خیلی سنگین بود ۲روز تب داشت ،بجاش ۲ماهگیش خیلی راحت بود
اخ اخ منم دو هفته دیگه باید واکسن گل دختری رو بزنم🥲 امیدوارم از دوماهگیش راحت تر بگذره
میشه تاپیکمو جواب بدین اگ چیزی میدونین
نه اصلا واکسن چهار ماهگی پسرمن ک عالیه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.