۱۰ پاسخ

منم کلستاز بارداری دارم ..ارزو خوردن بستنی

میگم ازمابش هم داریم؟؟؟؟

ن عالیه ک ...بسلامتی...مغزیجات بخور بستنی بخوز

نه خوبه کم نیست ک

منم ۳۲ هفتم رفتم ۱۸۶۸ بود خیلی ناراحتم احساس میکنم باید ۲ کیلو میبود🫠

حبوبات عالیه برا وزن گیری کره بادوم زمینی خوبه تخم مرغ آبپز هم خوبه

خیلی خوب بوده ک

بفرما

تصویر

این وزنا مال اول هفته هست

تصویر

نرماله

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا 😘❤️💙 مامان محمدرضا 😘❤️💙 ۱ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری