ن بابا نرماله دیگ
منم ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود
گهواره هم دقت کنی همینو زده
منم همین قدر بود وزن بچه ام دکتر گفت یک هفته عقبه
سونو داپلر دادم گفت جثه اش کوچیکه لیدی میل میخورم با مغزی جات و حلیم گوشت و.....
دخملمن ۳۳ هفته ۱۸۰۰ بود
۳۷ هفته و ۴ روز بدنیا اومد ۳ کیلو شده بود🥹
نه خوبه من توي ٣٥هفته بچم با ٢٤٠٠متولد شد نگران نباش أصلا
ن عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.