یعنی تو ۳۳ هفته ۱.۹۴۵ خیلی کمه وزن بچم😥

۵ پاسخ

ن بابا نرماله دیگ
منم ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود
گهواره هم دقت کنی همینو زده

منم همین قدر بود وزن بچه ام دکتر گفت یک هفته عقبه
سونو داپلر دادم گفت جثه اش کوچیکه لیدی میل میخورم با مغزی جات و حلیم گوشت و.....

دخمل‌من ۳۳ هفته ۱۸۰۰ بود
۳۷ هفته و ۴ روز بدنیا اومد ۳ کیلو شده بود🥹

نه خوبه من توي ٣٥هفته بچم با ٢٤٠٠متولد شد نگران نباش أصلا

ن عادیه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان نخودچه🤤💙 مامان نخودچه🤤💙 ۸ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی