مامانااا برای یبوست چکار میکنید؟ه

۹ پاسخ

تحرک از همه چی بهتره
روزی نیم ساعت تا یکساعت پیاده روی کن

زیتون بخور روزی ۸ تا با غذا

یبوست برا هورمون بارداری

😂بعدم خرافاتع کلا من سر بچه اولمم کلی کیوی خوردم ن اصلأ پر مو نیست

انقد خیار و.. میخورم ب یبوست نمیرسم😂🤦🏻‍♀️

من شربت لاکسی ژل میخورم گاهی خوبه گاهی هم افتضاح
انجیر خیس خورده یا خشک هم میگن خوبه و الو
هر دو رو خوردم
ممکنه یبوست از ویتامین هایی که میخوریم هم باشه منم میخام سرچ کنم ببینم کار کدومشونه دیگ نخورم🫠چند روزه شکمم کار نکرده🤧

انجیر خشک خیس کنی عالیه ولی کیوی هم برا جنین هم یبوست عالی

برگه زردآلو میخورم
کیوی میخورم
زيتون

کیوی میخچریم موقع خواب شیر

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان ماهک مامان ماهک هفته پانزدهم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌وششم بارداری