سلام خانما خوبید برای یبوست چکار کنم؟؟

۸ پاسخ

صبحها نیم ساعت قبل از صبحانه یه قاشق مرباخوری دانه چیا بریز داخل آب گرم نزدیک به داغ بعد بخورش ،هر روز تکرار کن یبوستت رفع میشه

فقط یه قاشق روغن زیتون بخورابم پشت سرش زودخوب میشی

من دکتر براک قرص داده

چندتا آلو و چندتا انجیر رو خیس کن بخور خوب جواب میده و اینکه میوه و سبزیجات بگو
فقط سبزی ، مثل شوید ، نعنا ، جعفری ضرر داره مراقبت کن

من به دکترم گفتم بهم شربت معده دادسه تاقاشق خوردم عالی بود

صبح ناشتا خوردن شربت خاکشیر دم کردن انجیر خشک و آلو بخارا و برگه قیصی و هلو

آب زیاد بخور سبزی اینا زیاد بخور
تحرک داشته باش
چون بارداری خیلی چیزا نمیتونی ولی سه مورد بالا رو میتونی انجام بدی

وای منم چند روزی همین مشکل دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته هشتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وسوم بارداری