ایا ایروبیک برا باردارشدن خوبه؟؟

۴ پاسخ

من تنبلی داشتم رفتم یک ماهه باردار شدم
ولی کنارشم رژیم سالم خوری داشتم قند و روغن رو ۹۰درصد حذف کردم

ژل رویالم خیلی خوبه

سلام گلم خوبی

میگن خوبه من کا ۳ ماهه میرم

سوال های مرتبط